Doktora öğrencileri

Ad Soyad

(Soyadı Sırasında)

Tez Konusu ve Mezuniyet Tarihi

Danışman

Ayşe Arzu AKALIN

Klinik Eğitimde Eğitici Motivasyonunu Etkileyen  Faktörler

Mehmet Ali GÜLPINAR

Dilek Sema ARICI

Ters yüz edilmiş yöntemle yürütülen öğrenme etkinliğinin değerlendirilmesi

Mezuniyet: 18.03.2022

Özlem SARIKAYA

Sezen AVTAN

Cerrahi asistan eğitiminde simülasyon temelli bir eğitim programının program değerlendirme ilkeleri bağlamında incelenmesi

Esra AKDENİZ

Okan AYDIN

Mezuniyet sonrası Acil Tıp eğitiminde simülasyon temelli örnek bir eğitim müfredatı oluşturma

Sinem YILDIZ İNANICI

Adalet DEMİR

Tıp Öğrencilerinin, lisans döneminde bilimsel araştırma yapma motivasyonları ve ilişkili faktörler: Öz Belirleme Kuramı

Sinem YILDIZ İNANICI

Adile Berna DURSUN

Ulusal düzeyde tıp fakültesi öğretim üyelerinin tıp eğitimine bakış açılarının değerlendirilmesi ve tıp eğiticilerinin ihtiyaçların belirlenmesi

Esra AKDENİZ

Özge EMRE

 

M. Ali GÜLPINAR

Albena GAYEF (mezun)

Doktora Öğrencilerinin Motivasyonel Oryantasyonları ile Metabilişsel Adaptasyonları Arasındaki İlişki ve Akademik Başarıları

Mezuniyet: 10.01.2013

M. Ali GÜLPINAR

H. Volkan KARA

İntörn Doktorların  Damaryolu Açma Uygulamalarının  Gözlem Altında Değerlendirilmesi

Esra AKDENİZ

Meral KAVAK TAK

 Diş hekimliğinde sürekli mesleki gelişim aktiviteleri ve öğrenme kaynakları

Özlem SARIKAYA

Taha Yusuf KAZAN

 Ders aşamasında

Mehmet Ali GÜLPINAR

Dilek KİTAPÇIOĞLU

(mezun)

 Tıp Fakültesi Öğrencilerinin İnternlük Döneminde Simüle Ortamda Kazandıkları Acil Hasta Yönetimine İlişkin Yeterliklerinin Klinik Ortama Tranferinin ve Bu Yeterliklerin Klinik Öğrenme Ortamlarında Gelişimin Değerlendirilmesi

Mezuniyet: 21.05.2021

Mehmet Ali GÜLPINAR

Ayşenur MERİÇ HAFIZ

 Klinik eğitim sürecinde reflektif uygulamaların Tıp Fakültesi Öğrencilerinin klinik karar verme yeterliklerininin gelişimine etkisi

Özlem SARIKAYA

Mehmet Emin LAYIK

Türkiye’deki Mezuniyet Öncesi Tıp Eğitimi Programlarının Ulusal Çekirdek Programı-2020 Davranışsal Sosyal Beşerî Bilimler Durumlar Listesine İlişkin Uygunlukları

Sinem YILDIZ İNANICI

Hasan Hüseyin MUTLU

 

Sinem YILDIZ İNANICI

Hacer NALBANT (mezun)

İstanbul Üniversitesi İstanbul Tıp Fakültesi’nde Uygulanan Simüle Hasta Programının Değerlendirilmesi

Mezuniyet: 08.07.2013

Sibel SAKARYA

Taner ONAY

E-Öğrenme ile Zenginleştirilmiş Sanal Simülasyonun Hemşirelik Öğrencilerinin Klinik Karar Verme Beceri Gelişimine Etkisi 


M. Ali GÜLPINAR

Birsen ÖZDEMİR

Klinik Akıl Yürütmeyi Sanal Hasta Simülatörü ile Ölçme ve Değerlendirme: Bir Öğrenme Analitiği Çalışması


Esra AKDENİZ

Serdar ÖZDEMİR (mezun)

Tıp Eğitimi Sürecinin Öğrencilerin Hasta Hekim İlişkisine Yönelik Tutumları üzerine Etkisi

Mezuniyet: 04.06.2013

Şanda ÇALI

Didem Ö. ÖZENEN

 Çocuk Diş Hekimliği Doktora Programı kapsamında yapılan ‘Koruyucu ve Önleyici Çocuk Diş Hekimliği’ dersinin alan öğrencilerin gelişimlerinin değerlendirilmesi

Özlem SARIKAYA

Esra SAĞLAM

Covid 19 Pandemisi Sürecinde Uygulanan Uzaktan Eğitimin, Tıp Fakültelerindeki Eğitim Üzerine Olan Etkisi

Esra AKDENİZ

Merve SARAÇOĞLU

Anlatıların Dili Üzerinden Kliniği ve Klinik Eğitimi Düşünmek: Anlatı Analizi

Mezuniyet: 26.01.2024

Mehmet Ali GÜLPINAR

Özlem SARIKAYA (mezun)

Tıpta Uzmanlık Öğrencilerinin Duygusal Zeka Yönelimleri ile Profesyonel Yeterlikleri Arasındaki İlişkinin Değerlendirilmesi

Mezuniyet: 12.01.2012

Berrak YEĞEN

İnanç SÜMBÜLOĞLU

 Bir Somatik Deneyimleme Programının Tıp Eğitiminde Eğitimci ve Öğrencilerin Bilişsel ve Duyuşsal Öğrenme ve Öğretim Süreçlerine Etkileri

M. Ali GÜLPINAR

Berna TERZİOĞLU BEBİTOĞLU

Tıp fakültesi ve aile hekimliği uzmanlık öğrencilerinin Mezuniyet Öncesi Tıp Eğitimi Ulusal Çekirdek Eğitim Programında tanı-tedavi ile kodlanan hastalıkların tedavisini planlama ve yürütmeye ile ilgili yeterlikleri ve bu süreçlere ilişkin yaşadıkları deneyimler

Sinem YILDIZ İNANICI

Özlem TANRIÖVER

(mezun)

Tıp fakültesi Stajyer Öğrencilerinin Duygusal Taneciklik Düzeyleri ile Hasta-Hekim Görüşmelerindeki Performansları Arasındaki İlişkinin Değerlendirilmesi 

Mezuniyet: 22.11.2023 

Mehmet Ali GÜLPINAR

Ali İhsan TAŞÇI

(mezun)

 Profesyonellik Mini-Değerlendirme Formunun (P-

MEX) Türkçe Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

Mezuniyet: 22.11.2023

Esra AKDENİZ

David T. THOMAS

Farklı Yansıtma (Refleksiyon) Eğitimlerinin Hemşirelik Hizmetleri Uygulamasına ve Klinik Karar Verme Sürecine Etkilerinin Karşılaştırılması

Sinem YILDIZ İNANICI

Şeyda YURTSEVER GÜRKAN

Klinik Öncesi ve Klinik Dönem Tıp Fakültesi Öğrencilerinin Akademik Başarıları ile Duygusal İyi Oluşları, Kullanılan Başa Çıkma Stratejileri ve Psikolojik Sağlamlıkları Arasındaki İlişki  

Mehmet Ali GÜLPINAR

 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Bu sayfa Tıp Eğitimi Anabilim Dalı tarafından en son 29.02.2024 15:06:26 tarihinde güncellenmiştir.

HIZLI ERİŞİM