Tıp Eğitimi Doktora Programı Çıktıları

TIP EĞİTİMİ DOKTORA PROGRAMI EĞİTİM ÇIKTILARI

  • Tıp/sağlık eğitimi ile ilgili literatürü eleştirel değerlendirme; kanıta dayalı sağlık/ tıp eğitimi tutum ve davranışı geliştirme
  • Öğrenme, öğretme ve ölçme-değerlendirme ile ilgili yaklaşım ve kuramları tüm boyutlarıyla anlama, çeşitli ölçütler kullanarak birbirleri ile karşılaştırma
  • Öğrenme, öğretme ve ölçme-değerlendirmeye ile ilgili yaklaşım ve kuramları kullanarak klinik öncesi ve klinik eğitim dönemlerinde uygulanmak üzere farklı öğrenim etkinliklerini geliştirme ve uygulama
  • Eğiticilik becerilerini geliştirme, kendi eğiticilik performansını değerlendirme
  • Eğitimle ilgili araştırmalar planlama, yürütme ve sonuçları rapor/ makale haline getirerek sunma; bu şekilde sağlık eğitimine yönelik literatüre nitelikli katkılar sağlama
  • Eğitim alanındaki yaklaşım, teori ve ilkeleri temel alarak tıp/sağlık alanı ile ilgili eğitim ve öğretim programları/ kursları geliştirme, uygulama ve değerlendirme
  • Ulusal ve kurumsal düzeyde, sağlık/tıp eğitimi ile ilgili eğitim ve değişim süreçlerini yönetme, bu konularda ilgili kurumlara/kurullara danışmanlık yapma
  • Eğitimle ilgili süreçleri profesyonellik çerçevesinde, insani, toplumsal, kültürel ve mesleki değerler doğrultusunda yürütme, profesyonelliğe yönelik tutum ve davranışlar geliştirme
  • Sürekli mesleki gelişim bağlamında sağlık/ tıp eğitimi ile ilgili yeterlikleri meslek yaşamı boyunca yeniden yapılandırarak sürekli gelişime açık olma

 

DERSLER

EĞİTİM PROGRAMI ÇIKTILARI

PÇ1

PÇ2

PÇ3

PÇ4

PÇ5

PÇ6

PÇ7

PÇ8

PÇ9

TPE8001 Tıp Eğitiminde Program Tasarımının Temelleri

3

3

3

2

2

3

3

3

3

TPE8002 Tıp Eğitiminde Program Tasarımı

3

3

3

2

2

3

3

3

3

TPE8005 Öğrenme ve Öğretmeye Giriş

3

3

3

3

2

3

2

3

3

TPE8006 Tıp Eğitiminde Program Değerlendirme

3

2

2

2

3

3

3

3

3

TPE8007 Sinirbilim ve Öğrenmede Çağdaş Yaklaşımlar

3

3

3

3

2

3

2

3

3

TPE8009 Tıp Eğitiminde Ölçme-Değerlendirme

3

3

3

3

3

3

2

3

3

TPE8013 Eğitim Araştırmaları ve Araştırma Planlama

3

2

2

1

3

2

2

3

3

TPE8014 Tıp Eğitiminde Değişim, Yönetişim ve Liderlik

3

1

1

2

2

3

3

3

3

TPE8018 Sağlık, Eğitim ve Felsefe

3

1

2

1

2

2

2

3

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kodlama: 0: ilişki yok, 1: zayıf derecede ilişki, 2: orta derecede ilişki var, 3: kuvvetli derecede ilişki var

 


Bu sayfa Tıp Eğitimi Anabilim Dalı tarafından en son 08.07.2020 12:50:34 tarihinde güncellenmiştir.

HIZLI ERİŞİM